W przypadku reklamacji towarów dostarczanych do Państwa firmą kurierską:
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłu podczas obioru. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli po sprawdzeniu odebrana przesyłka jest uszkodzona należy na potwierdzeniu zapisać tę informację, a następnie niezwłocznie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki, zgłosić firmie kurierskiej uszkodzenie, celem ponownego wysłania kuriera, aby spisał protokół szkody. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokółu szkodowego w ciągu 7dni od dostawy Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.. Przy sporządzaniu należy zwrócić szczególną uwagę na wskazanie rodzaju powstałych uszkodzeń, w tym zniszczenie opakowania.
Jeśli zdarzy się sytuacja, że któryś z towarów został uszkodzony, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym sklepem na telefon komórkowy: 512099499.
Proszę o przesłanie mailowo:
- protokołu szkody spisanego z kurierem
- skanu dowodu zakupu
- numer zamówienia bądź numer faktury
- numer katalogowy uszkodzonego produktu
- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy
- opis uszkodzenia.
W przypadku reklamacji towarów, które nie działają w ogóle lub działają nieprawidłowo, posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne:
Reklamacje rozpatruje przedstawiciel firmy SANIT w Polsce firma Export-Import E.M. Dobrzyński
z dopiskiem "Pol.ar"
Jeżeli jednak klient chce, aby sklep Pol.ar występował w jego imieniu prosimy o przesłanie na email sklep@pol-ar.pl z dopiskiem "reklamacja":
- opis usterki oraz informacja, kiedy stwierdzono uszkodzenie lub brak elementu
- numer zamówienia bądź numer faktury
- numer katalogowy uszkodzonego produktu
- zdjęcie uszkodzonego towaru
- skan faktury
- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy
- adres i numer telefonu
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Graniczna 78, 44-178 Przyszowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.