Reklamacje

W przypadku reklamacji towarów dostarczanych do Państwa firmą kurierską:

Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłu podczas obioru. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli po sprawdzeniu odebrana przesyłka jest uszkodzona należy na potwierdzeniu zapisać tę informację, a następnie niezwłocznie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki, zgłosić firmie kurierskiej uszkodzenie, celem ponownego wysłania kuriera, aby spisał protokół szkody. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokółu szkodowego w ciągu 7dni od dostawy Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.. Przy sporządzaniu należy zwrócić szczególną uwagę na wskazanie rodzaju powstałych uszkodzeń, w tym zniszczenie opakowania.

Jeśli zdarzy się sytuacja, że któryś z towarów został uszkodzony, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym sklepem na telefon komórkowy: 512099499.

Proszę o przesłanie mailowo:

- protokołu szkody spisanego z kurierem

- skanu dowodu zakupu

- numer zamówienia bądź numer faktury

- numer katalogowy uszkodzonego produktu

- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy

- opis uszkodzenia.

 

W przypadku reklamacji towarów, które nie działają w ogóle lub działają nieprawidłowo, posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne:

 

Reklamacje rozpatruje przedstawiciel firmy SANIT w Polsce firma Export-Import E.M. Dobrzyński

Formularz zgłoszeniowy TUTAJ

z dopiskiem "Pol.ar"

 

Jeżeli jednak klient chce, aby sklep Pol.ar występował w jego imieniu prosimy o przesłanie na email sklep@pol-ar.pl z dopiskiem "reklamacja": 

- opis usterki oraz informacja, kiedy stwierdzono uszkodzenie lub brak elementu

- numer zamówienia bądź numer faktury

- numer katalogowy uszkodzonego produktu

- zdjęcie uszkodzonego towaru

- skan faktury 

- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy

- adres i numer telefonu

 

  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

  • W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Graniczna 78, 44-178 Przyszowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl