Pol.ar
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Produkty
Darmowa wysyłka
Darmowa wysyłka
Wysyłka gratis już od 399zł
Szybka dostawa
Szybka dostawa
Wysyłka w 24/48h w dni robocze
Bezpieczne Zakupy
Bezpieczne Zakupy
Nasz sklep jest szyfrowany SSL
Przyjazne wsparcie
Pomoc Techniczna
Zawsze jesteśmy gotowi Ci pomóc
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - WZÓR

 

Masz możliwość zwrotu zakupionego w Pol-ar.pl towaru do 14 dni od jego otrzymania. Nie musisz podawać powodu zwrotu!

 

Uprasza się Klienta o zachowanie oryginalnego opakowania producenta, (tak żeby produkt nadawał się do dalszej odsprzedaży), nieoklejanie kartonu etykietami spedycyjnymi, oraz dokładne zabezpieczenie towaru do wysyłki. Zwrot towaru powinien nastąpić w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do Sklepu. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta,  na który sklep ma zwrócić zapłatę.

 

W ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. 
Jeżeli towar spełnia powyższe wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca, oryginał i kopia zostają wysłane do Klienta mailem lub listem. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, po jej otrzymaniu sklep www.pol-ar.pl w ciągu 14 dni roboczych dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

 

Jeżeli towar nie spełnia wymagań wymienionych powyżej Sklep odmawia odbioru przesyłki lub/i towar zostaje odesłany do Klienta na koszt odbiorcy, wraz z dokumentacją wad i uszkodzeń. 

 

 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów,  z wyjątkiem kosztów określonych  w pkt. 8.8  Regulaminu.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
  • pisemnie na adres: ul. Graniczna 78, 44-178 Przyszowice;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@pol-ar.pl

 

  1. Sprzedawca  ma  obowiązek  niezwłocznie,  nie  później  niż  w  terminie  14  dni  kalendarzowych  od  dnia  otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszty  dostawy  Produktu  (z  wyjątkiem  dodatkowych  kosztów  wynikających  z  wybranego  przez  Klienta  sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  Jeżeli Sprzedawca  nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania  Produktu  z  powrotem  lub  dostarczenia  przez  konsumenta  dowodu  jego  odesłania,  w  zależności  od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej

 

  1. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy,  zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać  go  osobie upoważnionej przez  Sprzedawcę  do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Graniczna 78, 44-178 Przyszowice;

 

  1. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
  • Jeżeli  konsument  wybrał  sposób  dostawy  Produktu  inny  niż  najtańszy  zwykły  sposób  dostawy  dostępny  w  Sklepie Internetowym,  Sprzedawca  nie  jest  zobowiązany  do  zwrotu  konsumentowi  poniesionych  przez  niego  dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu

 

Reklamacje

 

W przypadku reklamacji towarów dostarczanych do Państwa firmą kurierską:

Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłu podczas obioru. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli po sprawdzeniu odebrana przesyłka jest uszkodzona należy na potwierdzeniu zapisać tę informację, a następnie niezwłocznie w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki, zgłosić firmie kurierskiej uszkodzenie, celem ponownego wysłania kuriera, aby spisał protokół szkody. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokółu szkodowego w ciągu 7dni od dostawy Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.. Przy sporządzaniu należy zwrócić szczególną uwagę na wskazanie rodzaju powstałych uszkodzeń, w tym zniszczenie opakowania.

Jeśli zdarzy się sytuacja, że któryś z towarów został uszkodzony, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym sklepem na telefon komórkowy: 512099499.

Proszę o przesłanie mailowo:

- protokołu szkody spisanego z kurierem

- skanu dowodu zakupu

- numer zamówienia bądź numer faktury

- numer katalogowy uszkodzonego produktu

- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy

- opis uszkodzenia.

 

W przypadku reklamacji towarów, które nie działają w ogóle lub działają nieprawidłowo, posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne:

 

Reklamacje produktów Sanit rozpatruje przedstawiciel firmy SANIT w Polsce firma ROCA POLSKA

 

Jeżeli jednak klient chce, aby sklep Pol.ar występował w jego imieniu prosimy o przesłanie na email sklep@pol-ar.pl z dopiskiem "reklamacja": 

- opis usterki oraz informacja, kiedy stwierdzono uszkodzenie lub brak elementu

- numer zamówienia bądź numer faktury/paragonu

- numer katalogowy uszkodzonego produktu

- zdjęcie uszkodzonego towaru

- skan faktury/paragonu

- imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy

- adres i numer telefonu

 

  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

  • W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Graniczna 78, 44-178 Przyszowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl